Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Ga naar onze shop en de eventuele gewenste productcategorie. Ga naar het gewenste artikel, je kunt ervoor kiezen om deze direct in het winkelmandje te plaatsen door op de knop te klikken of eerst naar de productpagina te gaan en daarna pas in het winkelmandje te plaatsen, klik hiervoor op de productafbeelding. Vervolgens kun je rechts boven het winkelmandje aanklikken om af te rekenen. Je kiest je gewenste bezorging en gaat daarna door naar het afrekenproces. Hier vul je de gegevens in en kan je er ook voor kiezen om een account aan te maken om inzicht te krijgen in jouw bestellingen. Tot slot selecteer je de gewenste betaalmethode en reken je af. De bestelling is nu geplaatst, je zal direct een bevestiging per mail ontvangen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
– iDEAL
– Bancontact
Verzending
Wat zijn de verzendkosten?
Vanaf €45 wordt jouw bestelling gratis verzonden. Is de bestelwaarde lager dan €45 dan wordt er voor elke bestelling binnen Nederland €5,49 verzendkosten gerekend. De verzendkosten naar België bedragen €6,99.
Naar welke landen kan er verzonden worden?
Wij verzenden naar Nederland en België.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar om de pakketjes binnen 2-3 werkdagen te versturen. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je van ons een mail met daarin de track en trace code om het pakketje te kunnen volgen. De pakketjes worden geleverd door onze partner PostNL.
Ruilen/retourneren
Wat zijn de kosten voor het retourneren?
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening en bedragen €6,50
Wat is het retourtermijn?
Vanaf het moment van bezorging heb je 14 dagen de tijd om de bestelling terug te sturen. Elektronische producten kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wij vinden het erg jammer dat je de bestelling wil retourneren maar dit is uiteraard wel mogelijk, mits de producten in originele staat terugkomen en aan het retourtermijn van 14 dagen wordt voldaan. Als de producten niet naar wens zijn verzoeken wij een retouraanvraag te doen door ons te mailen op: dekoolhydraatarmekeuken@outlook.com. Vermeld daar je naam, adres, ordernummer en reden van retour. Wij nemen de retour in behandeling en sturen een retourlabel toe. Geef je pakketje af bij een PostNL punt. Wanneer wij het pakketje in goede orde hebben ontvangen, sturen wij een bevestigingsmail waarna je het bedrag met aftrek van de retourkosten terug gestort zal krijgen.
Wat kan ik doen als mijn bestelling beschadigd of incompleet is?
Stuur een mailtje naar dekoolhydraatarmekeuken@outlook.com dan zoeken we samen naar een oplossing.
Vragen/opmerkingen
Heb je nog andere vragen en/of opmerkingen dan kan je ons contactformulier op de website invullen, ons een DM sturen via Instagram of een mail sturen naar dekoolhydraatarmekeuken@outlook.com
Algemene voorwaarden
Privacybeleid